Monday, November 29, 2010

Bersenikah Anda??

Salam semua,

Keliru dengan tajuk 'posting' saya? Sebenarnya saya nak bercerita tentang bahan-bahan kraf dan jahitan yang telah saya baru beli. Ada yang saya dapatkan dari kedai dan ada yang saya perolehi melalui laman sesawang...Antara bahan-bahan kraf dan jahitan tersebut ;

Kain Felt pu3craft.blogspot.com

                                                                     credit to google

Saya tak sempat nak tangkap gambar kain felt tu. Jadi saya ambil dari google dan warna yang saya ada lebih kurang yang ada dalam gambar tu. Dan ada juga warna-warna yang lain yang sangat la cantik..:)


- Kain wool juga dari pu3craft.blogspot.com


- Kain flanel saya dapatkan dari Nagoya

- Kain satin untuk baju raya Nuh Shaddad juga dari Nagoya

- Kain kapas untuk baju kurung saya.. Mana lagi kalau tidak Nagoya

- Hehehe..dan saya juga dapat kit jahitan, minyak mesin jahit serta benang dari kedai LSN di mana saya beli mesin jahit.

- Kit jahitan

- Mesin minyak jahit jenama 'Singer'

- Benang untuk jahit tepi

Banyak kan barang-barang tu. Kalau nak tahu ada lagi yang saya beli tak nak tulis semuanya memang tak sempat la...

No comments:

Post a Comment